עיצוב דפי נחיתה

דפי נתיחה לפרסום יעיל ואפקטיבי

מהו עמוד נחיתה?

דף נחיתה הינו דף אינטרנט שהוקם במיוחד על מנת שיגיעו אליו (ינחתו אליו) מקישור של פרסומים שונים כגון באנרים וקישורים. תפקידו למקד את תשומת לבו של הגולש למסר ספציפי להניעו להמשך פעולה (השארת פרטים, מכירה). כך יגרום דף הנחיתה ללקוח הפוטנציאלי להרגיש שהוא הגיע בדיוק למוצר או השירות אותו חיפש. דף הנחיתה בשונה מאתר, הינו ממוקד ומתומצת וכל זאת כדי למנוע הצפת מידע ובילבול אצל הגולש.

מטרתו של דף הנחיתה?

מטרתו של דף הנחיתה להגביר את יחס ההמרה בין כמות המבקרים לבין הפיכתם ללקוחות מרוצים.

עמוד אחד, קצר! לוכד את תשומת לב הגולש ומציג לו מוצר או שירות ספציפיים בצורה תמציתית. – יש להניח כי לגולש המזדמן לא תהיה הסבלנות לקרוא תכני אתר כדי להתרשם מהמוצר, אלא יש להציג לו עמוד ממוקד המהווה למעשה פרסומת
דף נחיתה לרוב יכיל עיצוב מזמין ואלמנטים גרפיים המעודדים את הגולש לפעול דף נחיתה יכול להיות מופרד מהמראה הכללי של האתר – לכן, החופש העיצובי בו גדול יותר וניתן "לשבור" את התבנית של האתר.

אז מתי רצוי להקים דף נחיתה?

דף נחיתה לרוב נבנה על מנת לייחד ולבהליט מבצע מסויים או שירות ספציפי שהחברה מספקת ומטרתה לשווק באופן אגרסיבי לכלל גולשי הרשת. מאמרים על דפי נחיתה, הגדלת המאגר, וכו

הקמת דף נחיתה

דף נחיתה ממוקד מטרה יקדם את השירות שלך ויגדיל את מאגר לקוחותיך